Az ötlettől a kivitelezésig

A PR a céget személyes közelségbe akarja hozni a környezet minden elemével:
-    intézményekkel,
-    más cégekkel,
-    sajtóval és egyéb médiákkal,
-    vevőkkel,
-    jelenlegi és jövőbeni munkatársakkal.

A kapcsolatszervezés legfontosabb eszközei:

-    a sajtókapcsolatok,
-    termékpropaganda,
-    vállalati kommunikáció,
-    tanácsadás.

A Public Relations (közönségkapcsolatok) az eladásösztönzés közvetett formája. Burkoltan ösztönöz olyan tájékoztató tevékenységgel, amelyet annak érdekében végez, hogy a cég és környezete között a megértés és a bizalom légköre alakuljon ki.

E feladatok ellátásához használhatók az alábbi módszerek:
-    arculatteremtés,
-    tájékoztatás különféle kiadványokkal,
-    kiállításokon, vásárokon való részvétel.

A vállalkozások sok szálon keresztül kapcsolódnak környezetükhöz. A környezet elemeinek feltérképezése, az információ feldolgozása és az ezt követő alkalmazkodás és befolyásolás körfolyamata jelenti a cégek sikeres működésének alapját.

A befolyásolás legfontosabb feladatai a következők

-    figyelemfelkeltés,
-    tájékoztatás,
-    magatartás pozitív befolyásolása,
-    meggyőzés,
-    cselekvésre ösztönzés,
-    emlékeztetés,
-    a vállalkozás jó hírnevének megalapozása.

A piacbefolyásolás több elemből áll. Ezek a következők:
-    reklám,
-    public relations (közönségkapcsolatok), PR,
-    eladásösztönzés (sales promotion),
-    személyes eladás.

A PR olyan interaktív kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom építése, folyamatos ápolása.

A PR tevékenység – lényegét tekintve – egy spirálisan ismétlődő folyamatot feltételez.

Információt szerzünk a közönség véleményéről, céljairól és elvárásairól. Ezeket az információkat kiértékelve felvázoljuk az egyes célcsoportok rólunk alkotott képét, majd ezt összevetjük az általunk optimálisnak, elérendőnek tartott képpel. A vállalkozás tevékenységét úgy alakítjuk, hogy hatására a közönség véleménye (a cég imázsa) az általunk elképzelt irányba módosuljon. Tájékoztatjuk a közönséget arról, hogy mit teszünk, azaz velük is tudatosítjuk az eddig leírt folyamatot. Végül visszacsatolásként ismét információkat gyűjtünk környezetünkből. Ezután ismét az első fázishoz érkezünk, de új, módosult tartalommal.

A PR eltér a piacbefolyásolás többi elemétől. Hatása csak hosszú távon mutatkozik meg és csakis folyamatos munka esetén. A PR a reklámmal szemben kétirányú információáramlást tételez fel.

A vállalkozás szólhat közvetlenül is környezetéhez, de a public relations forgalomra gyakorolt hatása mindig csak közvetetten mutatkozik meg.

Körmös Honlapok

Petrenkó Lea
Pethő Mariann
Koczkás Krisztina
Szolnokiné Balogh Zsuzsanna
Juhász Annamária
Cziráné Szpisják Andrea
EDO
DiNails Szalon (Műköröm, manikűr, pedikűr)
Török Anett
Műkörmösök további honlapjai
Műkörmös könyvtárak
Műkörmösök képei
Műkörmös termékcsoportok
Műkörmös alapanyagok

Hirdetés

Műkörömépítés - szolgáltató ajánló
Műköröm step by step - leírások
Műszempillák - LuXLash
Műköröm .org - települések
Műkörömépítő tanfolyam - neked
Műköröm tanfolyam - OKJ képzések
Crystal Nails műköröm
Műköröm készítés - körmös címek
Műkörmös kereső - körmös oldalak
Körömfutár - ingyenes kiszállítás
Műköröm - minőségi termékek
Körömdíszítés - havi TOP20
Spange - feszítőszálas spange
Műköröm zselé - videók
Műkörömépítő szakemberek
Francia köröm - Step by Step
Műköröm minták - Facebook oldal
Gél lakk minták - műkörmösöktől
Műköröm díszítés -kombinált köröm
Gél lakk - világmárka
Körmös szalon - a minőség
Műköröm csiszológép oktatás
Műköröm képek - műkörmösöktől
Műkörmök - műkörmösök alkotásai
Műkörmös játékok - Nyerj!
UV lámpa karbantartása
Köröm minták - francia köröm
Műkörmös tanfolyam - képzések
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag

Hirdetés

Műszempillák - LuXLash
Műköröm képek - műkörmösöktől
Műköröm step by step - leírások
Műkörömépítés - szolgáltató ajánló
Műköröm zselé - videók
Műkörömépítő szakemberek
Műköröm minták - Facebook oldal
Vállalkozási ismeretek - tananyag
Műkörmös ismeretek - tananyag